skip to main content

HCPSS / NEWS

Redistricting Focus Group Friday Deadline/Fecha límite el viernes para el grupo de enfoque de redistribución de distritos

June 29th, 2022

(Ver correo electrónico en español a continuación.)

Redistricting Focus Group Friday Deadline

This is a reminder that the deadline for parents/guardians, students and all stakeholders to express interest in participating in a virtual focus group in response to the 2022 Feasibility Study is 5:00 p.m. on Friday, July 1.

Please complete the interest form at the end of the Feasibility Study Survey to express interest in participating in a virtual focus group. Stakeholders are encouraged to review the four redistricting scenarios and additional information included in the 2022 Feasibility Study and provide feedback via online survey to help inform the Superintendent’s recommendation to the Board of Education.

More information related to the redistricting process for the 2023-2024 school year can be found online.

Fecha límite el viernes para el grupo de enfoque de redistribución de distritos

Los invitamos a acceder los recursos en línea, incluida la presentación por video del Estudio de factibilidad 2022, para informarse más sobre el proceso de redistribución de distritos para el año escolar 2023-2024.

La participación en un grupo de enfoque virtual y completar la Encuesta sobre el Estudio de factibilidad son dos maneras en las cuales las familias pueden proporcionar comentarios para ayudar a informar la recomendación del superintendente a la Junta de Educación.

La fecha límite para expresar interés en la participación en un grupo de enfoque virtual es el viernes 1º de julio a las 5:00 p.m., lo cual puede hacerse al completar el formulario de interés al final de la Encuesta sobre el Estudio de factibilidad.